Heroes of Light klánoldala

Hamarosan elkészül a Heroes of Light klán rendszeresen frissülő weboldala!

Klán struktúra:

1 Gm, 2 Officer (aki kézzelfoghatóan előremozdítja a klánt)

Rangok kiosztása bizalom alapján:

Rang1: megbízunk bennük, nem hagynának cserben, hozzáférnek a teljes guild bankhoz, epgp-hez. Tudnak tagokat felvenni, akiket később az offik besorolnak valahova, kickelni, fokozni nem.

Alt: Gm, offik és rang1 egyéb karaktereik, rang1 jogkörével bírnak. 

Rang2: meg szeretnénk bízni bennük, vagy bízunk bennük, de nem elég aktívak.

Rang3: bizonyítania kell, hogy köztünk a helye.

Kiskari: rang2, és rang3 egyéb karakterei.

Mute (büntetőrang): akiknek durva szóváltás miatt le kell higgadniuk, nem láthatják a guild chatet, nem írhatnak, nem férnek a guild bankhoz. Először 10, majd 15, aztán 30 online percig némítjuk el valamennyi karakterüket, majd jöhetnek az atyai jótanácsok.

Felvételis: rang1 által frissen beinvelt játékosok karakterei, akiket rövid beszélgetés után besorol valahova egy offi.

 

Idoklásom: Rengeteg ts-es beszélgetés már az ötletelés szintjén vitába torkollik, nem jutunk eredményekre. A jövőben az offik intézik a kapcsolatot más klánokkal, dolgozzák ki a valamennyiünknek megfelelő javaslatokat, melyekről időnként véleményt kérünk a rang1-esektől, megszavaztatjuk velük. Cél, hogy sokkal gyorsabban döntsünk.

 

Lootosztás: EPGP, nem! Az EPGP csak egy segédeszköz, amely megegyezik lényegében a DKP-val. Az ilyen rendszerű lootosztásokhoz az alábbi eszme kell: aktivitás alapján a már elvitt itemeket (továbbá a raid segítését, hátráltatását) figyelembe véve osztunk lootot.

 

Matematikailag:

Definiálva DKP-ban az összes eddig megszerzett és elköltött dkp-kat playerenként az ln függvény teremt kapcsolatot, az új mennyiségek és az ep illetve gp között, ezekkel: EPGP=a*e^DKP. Különbséget a decay jelent (előnyben van a most aktív a régebben aktívval szemben), ugyanakkor nehezen feloldható anomáliát is okoz:

Egyrészt létezik ep maximum, legyen a heti max ep m, a decay d, a max ep n, ekkor n=(1-d)*n+m. Magyarázat: a maximum a legnagyobb teljesítménnyel sem léphető túl, aki ezt elérte, itt ragad (ha valamiért fölötte volt, le fog csökkenni idáig, lásd kamatos kamatszámítással). Átrendezve n=m/d. Tocokkal számolva (10-es 240, 25-ös 370) a max ep jelenleg 6100 lenne (onyxia ezt kimozdítja majd), páran ezt nagyon megközelítettük. Kisebb decay kellene.

Másrészt a gp-k nem csökkennek eléggé kis decaynél, ami idővel azt eredményezi, hogy egyesek nem vagy csak utolsóként jutnak loothoz. Ugyanakkor a frisseket is ellehetetleníti a régebbiekkel szemben az első loot után. Nagyobb decay kellene.

A probléma feloldásához egy mindkét félt kielégítő decayre van szükség amellett, hogy az EP és GP értékeket kicsit felforgatjuk jutalmazással, büntetéssel (amellett, hogy ez többnyire ösztönzően hat). Középtávú (2 hónap) szimulált számítások alapján decayre javaslatom: d=0,14-0,15. Mindemellett az EP-re is kell képlet: EP(ilvl)=c*2^(ilvl/26), ahol c értékében egyszer megegyezünk (most c~0,098, az EP-k kerekítve vannak 5-ösével).

Továbbá (EP 10-fős contentben 45, GP 233, 25-fős contentben EP 70, GP 330):

 

Jutalmazás:

Időben megjelenés (akkor is, ha a raid nem tud elindulni): 1,5*EP

Raid végéig maradás (csak kezdéstől maradóknak): 0,5*EP

Lootosztó (instánkként): 0,25*EP (feltétel: nincs bentragadó item, group loot)

Taktik ismertetése ts-en (instánkként): 0,25*EP (feltétel: egyedül mondja el)

Raidszervezés (raidenkként): 0,25*EP (feltétel: az előírt raidek alkalmasak a végigtolásra és a playerek meg is tudnak jelenni)

Raidkellékek gyűjtése (farmolónak az elkészítéshez kell alapanyagokért egy stackhez, itt EP a kettő megadott átlaga kerekítve, 60EP): Flask: 0,4*EP, Haste poti: 0,3*EP, Hal: 0,3*EP, Scroll: 0,2*EP

Új taktik tesztelése (try-onként): 0,2*EP (feltétel: a taktik lényeges elemben vagy összeállításban különbözik)

Tartalékos jelenlét (bossonként) 0,3*EP (feltétel: velünk van ts-en, nem kell summolni vagy logolásnál többet várni rá)

 

Büntetés:

Bejelentés nélküli legalább 10 perc késés: 0,2*GP (feltétel: a raid el tud indulni egész létszámban, a játékos szólt, hogy lesz)

Elmaradás 0,5*GP (feltétel: a játékos meg sem jelenik és a raid nem tud elindulni)

Legalább 2 player halálának okozása (úgy, hogy a raid leöli a bosst): szándékosan: 0,4*GP véletlenül: 0,2*GP

Wipe okozása: szándékosan: 0,5*GP, véletlenül: 0,3*GP, taktik meg nem értéséből fakadóan (feltétel: van ts-en és rang2 vagy afölötti, továbbá taktika ismertetve lett) 0,2*GP

Insta közbeni legalább 10 perc afkolás (ha a raidet hátráltatja): 0,3*GP (kivétel: szól valamilyen formában miért afk-ol és a leader elfogadhatónak minősíti)

Insta vége előtti bejelentés nélküli lelépés (vagyis mikor nem jön vissza a játékos): 0,2*GP (feltétel: a raid befejezése a kiírt időpont előtt várható, kivétel: a játékos tájékoztat egyéb (pl telefon) formában, hogy technikai okok miatt nincs, egyéb esetben pl áramszünet, internet leállása miatt ha ezt elmulasztja, jár a büntetés)

Ts nélküli raidelés (amíg kevesen vagyunk, egyébként autamtikusan nem kerül be): 0,6*GP

Más klánnal való raidelés: 1*GP (feltétel: a játékos befért volna valamelyik ugyanolyan raidünkbe)

 

Egyéb:

A contenthez nem tartozó raidekért 1/3 EP és 1/3 GP jár. Content raidek: toc10,25, onyxia10,25, u25 (csak togc-ig) A pr-t csak 800EP megléte után vesszük figyelembe, addig 0-nak tekintjük.

 

Koopreáció más klánnal:

Lootnál a cuccra igényt tartók rollolnak (mind). Aki nyer, annak a klánja osztja ki maguk közt az itemet a saját lootrendszerükkel.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 9
Tegnapi: 26
Heti: 65
Havi: 444
Össz.: 196 803

Látogatottság növelés
Oldal: Klán működését befolyásoló javaslataim
Heroes of Light klánoldala - © 2008 - 2024 - graphia.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »