Heroes of Light klánoldala

Hamarosan elkészül a Heroes of Light klán rendszeresen frissülő weboldala!

Ulduar 10 taktika

 

Raid: 2 tank, 2 healer, 6 dps.

Bossok: (A nevek után a tank/heal/dps szám, illetve hogy milyen resist kell.)

  

Flame Leviathan: (0/0/0 járművekkel harcolunk)

Járművek:

Motor (1 vezető, 1 utas): gyenge dps, gyors, healelheti az utast, lassító olajfolt, sebességnövelés, lőszeres hordót szállíthat.

Katapult (1 vezető, 1 utas): távolsági dps, lassú, vezető: kőgolyót lő, közelről is tud sebezni (kisebbet), kiteheti az utast, utas: ágyú: 5k-120k dmg (pontatlan), robbanó hordó (akár 150k/sec dmg), légelhárító rakéta, sebességnövelés, kilőheti magát töltényként.

Faltörő kos (1 vezető, 1 lövész, 2 utas): közeli dps, vezető: kos, interruptol területen, rohamoz, lövész: légelhárító rakéta, ágyú (5k-120k dmg), pajzs (physical, fire, frost, arcane dmg-et absorbol), utas nem támadhat.

10-fősben minden járműből legfeljebb 2-t használhatunk, alábbi taktikáknál mind a 6-ot igénybe vesszük.

A boss pontosan 30 másodpercenként vált targetet.

Ha a boss elér egy járművet és az nem tud elmenekülni, pár másodperc alatt szétszedi azt.

1. taktik (kifárasztás):

A két motor mindig a boss és a targetje közé olajfoltot dob. Közel a fél perchez a faltörők elmennek. A target a bosstól távol, a katapult(ok) körül félkört tesz meg. A katapultok ágyúznak (nem hordóznak), ha target lesz, elhasználja a hordókat sebességnövelésre.

2. taktik (nukeolás):

A két faltörő a bossra áll, ha ők a targetek, pajzsot használnak és kiszámítható vonalon tartják a bosst. A motorok a katapultok és hordók között ingáznak, szállítják a töltényt. A katapultok egyhelyről dobálnak robbanó hordót és amilyen gyorsan lehet, leégetik a bosst. Max 2 targetváltás ilyenkor. Problémás, ha katapult a kezdeti célpont.

  

Razorscale: (2/2/6 fire)

Phase 1: A boss a levegőben röpköd, random player alá fire területit tesz, álljunk ki belőle. A fight során két hullámban add jön, majd lehúzzuk szigonnyal a bosst, aki ekkor nem tud sebezni. Ez ismétlődik, míg a boss élete a felére nem csökken. A két tank két oldalon várja az addokat, a rangedek szétszóródnak, a legnagyobb addokat kell elsőnek leölni. Ha a boss lent van, nem szabad a háta mögé állni, illetve miután "levegőt vesz" el kell állni előle, különben elfúj.

Phase 2: Pár szigonyozás után a boss hp-ja 50% körül lesz, az egyik tank felveszi a bosst, és a lejövetelhez képest a bosst a bal oldala felé forgatja (szemből nézve a bosst jobbra megy a tank). Razorscale fire sebzést növelő debuffot rak a raidre, ez dispellezhető, az aktuális tankra pedig lassító és armorcsökkentő debuffot (mindkettő -20%, legfeljebb 5 stack), valamint a fire területijét is csak erre a tankra lövi. A tank lövésenként hátrál vele, 2-3 stack után szól a másik tanknak, az beáll a boss elé, felveszi, az előbbi pedig kiáll a boss elől.

 

Ignis the Furnace Master: (2/2/6 fire)

A bosst a main tank a vízeséseket összekötő vonal jobb és bal oldalain két-két helyen tankolja úgy, hogy mindig a következő irányba néz a tank. Amint a boss scorch-t kezdi castolni, a tank elfut a következő pontba, majd elforgatja a bosst. A 40 másodpercenként bekapcsolódó addokat egy lehetőleg mobilis offtank felveszi, és az égő földre áll vele, míg fel nem stackel rajta a debuff 10-re, ekkor piros lesz az add. Ezután behozza a közelebbi vízbe, az stunolódik, kék lesz, majd ezután érdemes elfutnia onnan, ezalatt egy ranged 5k fölöttit lő bele, ekkor a robot felrobban (a közelieket sebzi). A boss időnként feldobálja az embereket, ha éppen castolunk, mikor feldob, interruptol. Továbbá egy-egy emberhez chargeol, majd berakja a hasában az üstbe, ezt ki kell healelni (most nem működik), és a tanknak meg kell mozgatni a bosst (el kell futni, mert nagy a hitbox). A casterek a vonal közepén állnak.

 

XT-002 Deconstructor (2/2/6 fire, shadow)

Normál: A bosst a helyén tankolja a main tank. A raid szétáll egymástól 10 yardra, 2 spellt kapnak folyamatosan, egy aoe sebzést egy debuffolt playerhez, illetve egy másikat, ami összerántja a közeli embereket. 25%-onként a boss kiteszi a szívét 20 másodpercre, ez 2-szeres sebzést kap, ezt lőjjük, de ne öljük meg. Eközben a main tank a közelebbi helyeken vár addokra, az offtank messzebb. A nagyobb robotokat is az offtank fogja meg, a kicsiket leterületizi a raid.

Hard: Megöljük a szívét (minden cd-re szükség lehet). Többé nem jön add, de ami maradt, azt gyorsan le kell ölni. Az aoe sebzést adó debuffolt player mellé egy life sparkot summol a boss, ezek folyamatosan sebzik a raidet, le kell ölni őket gyorsan. A játékosokat összerántó spell pedig a player helyén egy shadow sebzésű zónát tesz le. 1 tank kell csak.

 

Assembly of Iron: (2/2/6 nature, shadow)

Közepes, nagy, kicsi sorrendben öljük őket. Amint egy lehal, a többi erősebb lesz, és hp-juk feltöltődik. A középső időnként valamely boss alá egy kék kört rak, ez +20% dmget ad, kihúzzuk belőle a bosst, és a dps áll bele. A kicsi néha overload-ot kasztol, el kell futni 30 yardra tőle.

A legnagyobbat a bejárathoz húzzuk, a közepeset a terem bal szélére. A két tank közé beállnak a healerek, a rangedek a terem közepe felé.

A legnagyobb boss időnként Fusion Punch-ot castol, ezt a tankja kapja, amint felkerül (magic debuff), egyből dispellezni kell (pap vagy pala), érdemes prot palával tankolni. A közepes időnként immunis spellekkel szemben, ezt dispelleljük, vagy egy mage lelopja.

Amint lehalt a közepes, a nagy a raid egészét sebző buffot kap, a kicsi villámokat dobál, ezt meg kell szakítani.

Ha a nagy is lehalt, a kicsi újabb spellt kap, felrepül az égbe és röpköd, eközben a közeli ellenfelekre villámokat dobál. Minél messzebb kell tőle menni.

Hard: A nagyot öljük utoljára, 1 percenként megöli a debuffolt tankot (de ezalatt a sebzését is megnöveli). Minden leölt player után a boss sebzése nő, a legerősebb tanko(ka)t hagyjuk meg a végére. Az első (lehaló ) tank a kezdethez képest a középső boss irányába elfut lehalni. Mielőtt még lehalna healfelezőt kell tenni a bossra.

25 fősben hard: A boss fél percenként öli meg a tankokat.

 

Kologarn: (1/2/7 nature)

A legjobban agrózó tank a bossnak megy, minden melee ide áll, egymástól eltávolodva. A rangedek 15 yardtól távolabb, mert a boss interruptol, és pár másodpercre lecsökkenti a tank armorját. A kezeket nem öljük le, de a megragadott playereket ki kell healelni. A boss szeméből jövő sugártól el kell futni a kinézett áldozatnak, messze a többiektől, a melee leugrik. Érdemes a jobb kezet sebezni, ha megragad valakit, mert ekkor elengedi (most nem ragad meg senkit).

25 fős: Ugyanaz, mint 10-fősben, de 3 tank kell, az armorcsökkentő debuff sokáig fent marad és stackelődik, megölné a buffolt tankot a boss.

 

Auriaya: (1/2/7 shadow, nature)

A bosst két add kíséri, a bosst megfogja a main tank, két kísérőjét az offtank, ezeket öljük először. Ha jól gearelt a tank, egyedül is megfogja mind. Időnként egy őr jön, ezzel többnyire nem foglalkozunk, de lehetőleg ne a raidnél haljon le.

A fight során a boss többször fearel, majd shadow sebzést, és ezt növelő buffot rak fel, rakjunk fel fear wardot egy szakító playerre és tremor totemet, a ámánokat osszuk be partynként. Fear után egy sugarat lő a boss, ez 80k-t sebez (armor és minden egyéb csökkenti a sebzését), de sebzése megoszlik az eltaláltak között. Minden player a boss elé áll.

25 fős: 4 add van, 5 tank kell, szét kell húzni a cicákat, és gyorsan leölni őket.

 

Freya: (1/2/7 nature)

A boss fight event szerűen kezdődik, 6 hullámban jön 3-féle csoport, mindegyik kétszer. 1 percenként jön az új hullám, a tank a pull előtt stoppert indít, és szól hogy mikor jön a következő hullám. (Stílustól függően 10-12 másodpercet kell várni a legelső hullámnál.) A bosson egy hot van, és egy buff, amit a hullámok ölésével csökkentünk, ez a kapott healt növeli Freyán:

1. típus: Összesen 30 stack, 3 mob, 12 másodpercen belül kell halnia mindháromnak, vagy respawnolnak. Az Ancient Water Spirit magát löki el, pullnál a melee tauntokkal, hunter és rugó agróátlövéssel segít a tanknak, aki a Snaplashert fogja meg először.

2. típus: Összesen 20 stack, 10 mob, ha lehalnak, 8k-t területiznek, nem ölhetőek egyszerre, és nem is tauntolhatóak. Összeáll a raid a tanknál és rálövik az agrót, ezután ki kell futni innen.

3. típus: összesen 25 stack, 1 erősebb add, időnként silencel, de ezt bizonyos gomba alá állva elkerüljük, továbbá időnként debuffol egy playert, aki a közel állókat sebzi, neki ki kell rohannia a tömegből.

A fight során 45 másodpercenként egy fa nő valahol, ami ha megnő 20%-ot healel minden ellenségünkön. A boss időnként egy fénysugarat lő az égből, ki kell állni belőle.

Ahogy vége az utolsó hullámnak, a bossnak megyünk, a raid tagja egymáshoz közel állnak. A boss időnként sok kis gumót dobál, amik néhány másodperc múlva nagyot robbannak, odébb kell állni mindenkinek.

A fight előtt eldönthetjük hogyan szeretnénk ölni, freyának van 3 segítője, őket a fight előtt leölhetjük, ha nem öljük meg őket, nehezebb lesz a fight, ugyanis az alábbi buffokat adják:

Brightleaf: +60% nature sebzés, Solar flare buff a bossnak, ez nature-t sebez a benne állóknak. (Ez most nagyon nagy területen sebez, gyorsan wipeoltat, rajta kívül mindent meghagyunk.)

Stonebark: +75% melee sebzés Freyának, továbbá 100 yardos interruptolós nagyot sebző területi.

Ironbranch: +50% melee sebzés, root, ami sokat sebez az áldozaton, le kell ütni.

25 fős: A 3 egyszerre jövő add közül Snaplasherre stackelődő buff nem lassítja le, a raidnek kell lassítania.

Hard: mindhárom addot meg kell tartani.

 

Thorim: (2/2/6 nature, frost, fire)

A teremben levő addok ölésével kezdődik a fight, ezután megnyílik egy folyosó. Ide az egy targetet jól sebzők mennek (10-ből 4, a 2 legjobb dps). Az első alagút végén van egy óriás, a fal mellett kell állni, mert shockwave-t nyomkod. A tank nekimegy, és elforgatja, ekkor jöhetnek a többiek.

A championokat elsőnek kell ölni és dismarolni, a raid kissé szétszóródik középen, a tank a nagy mobokat mindig elhúzza tőlük. A kicsiket gyorsan leterületizzük, a warbringert lehet mc-zni buffjaiért, de nem éri meg 10-fősben. Az evoker összes buffját leszedjük mass dispellel.

Ahogy a boss leugrik, sebezhető lesz, két tank kell, mert Thorim egyik ütése leveszi a tank def skillkjét. (Ha jól gearelt a main tank és van elég dps, elég egy.) A boss chain lightningot tol, szét kell állni 10 yardra egymástól. Thorim 10-15 másodpercenként egyik oszlopból villámokat hív le maga felé, az oszlopoktól 30 fokban el kell állni (nem vészes a sebzése). Villámlásonként a boss nature sebzése 10%-kal, sebessége és melee sebzése 15%-kal erősödik.

Hard: 3 perc alatt kell felérni. Frost resist kell Sif ellen, ha befagyaszt, érdemes ezt is dispellezni.

 

Hodir: (1/2/7 frost)

A bossfight alatt folyamatosan mozogni kell, különben lassul a mozgás, sebzés, castolás. Emellett időnként befagyasztja  pár player lábát. A bosst csak úgy tudjuk leölni, ha a 4 lefagyott npc-t kiszabadítjuk, ekkor ők segítenek:

Mage: A befagyott playereket kiolvasztja, tüzet rak, így nem kell mindig mindenkinek mozogni. (Nem szükséges, mert buffja nem tökéletes.)

Druid: Fénysugarat tesz le, itt 50% castolási és melee sebességet ad.

Pap: Healel és dispellezi rólunk a jégkockákat. (Kétféle fagyasztás lesz.)

Shaman: 4 playerre rak buffot (közel egy kijelölthöz), ekkor a krit sebzésük 135%-kal több lesz.

Ezek mellett mindegyik npc lövi is a bosst. Folyamatosan random targetekre jégcsapok potyognak, ezek eldobálnak és nagyokat sebeznek. Az égből néha nagyobb jégcsapok is hullnak (2 db), ezek alá nem szabad beállni, de közel kell menni (hóesés előzi meg). Miután leesett, Hodir befagyaszt mindent, kivéve ott, ahova a jégcsapok estek, a havas területre kell ekkor állni. A boss néha gyengít sebzésén 70%-kal, de ekkor 4k/2sec-es dotot tesz mindenkire 20 másodpercre, és ezalatt a tankot 31k-s (resistelhető ) frost sebzéssel csapkodja. A tanknak mindig fénycsík közelébe kell húznia a bosst, a melee sebzésűek folyamatosan ugrálnak, hero-t az első fagyasztás után nyomunk, miután kiszabadítottuk az addokat és mindenkin van crites buff.

Hard: 3 perc alatt kell ölni.

 

Mimiron: (1/2/7 fire, frost)

Négy féle robotot küld ellenünk egymásután (ő maga nem harcol).

1. robot: A melee és a tankja a bossra áll, a boss 15 yardra bombákat dobál, a rangedek ezen kívül. A healerek a tankra koncentrálnak, időnként 17k-t kapnak 6 másodpercig. Ezután egy 5 sec-eset castol, mindenki elfut tőle. Ezen kívül szét kell állni, a boss a bombáktól távolabb 8k-t lő, majd 4k/sec dotot rak a körülötte állókra.

2. robot: Nem kell tank, időnként piros kört tesz a földre, ebből azonnal ki kell állni, mert 3 másodperc múlva ide rakéta érkezik. A boss időnként szétnéz maga előtt lézersugárral (arcane dmg), ekkor a háta mögé kell menni. Erős raid heal kell. A melee dps a bejövetel vonalán közlekedik, a rangedek és healerek 2 csoportban a két-két szélső körbe áll, érdemes 2 követendő playert feljelölni.

3. robot: Ranged tank kell, a boss repül (az agrót is átlőhetjük, vagy tauntolgat a tank. Mindenki a terem egyik harmadába megy, a tank kicsit kiáll tőlük.

Háromféle robot jön végig, egyik 65k hp-val, ezt csak össze kell szedni, és 20k hp-sok, ezek 20k fire körül robbannak, ha elérnek valakit, vagy ha leölik őket. A harmadik 120k hp-s, ez dob egy itemet, amivel a földre ránthatjuk a bosst, ekkor 50%-kal több sebzést kap. Időnként rootol egy playert, az 30%-kal több sebzést kap, ez dispellezhető.

4. robot: Az eddigiek összegyúrása, de nem kapnak meg minden képességet. Egyszerre jön a három robot, mind 50% Hp-n. A bossok aggrója megmarad, miután lehaltak. A három korábbi robot egy naggyá épül össze. A második boss 2 rakétát lő. A harmadik ismét a levegőben van. Mindhárom bossnak 10 másodperc alatt kell halnia.

Hard: Megnyomjuk a piros gombot, fél percenként 3 játékos alatt meggyullad a föld (10k/sec sebzés), és a legközelebbi játékos felé terjed. A raid együtt marad. Új képességeket is kapnak a robotok:

1. Robot: Egy alkalommal elolt minden tüzet, de 8 sec-re 50%-kal több cast time lesz.

2. Robot: 45 másodpercenként egy nagy kék bombát dob valahova, ez nagyot robban 10 sec múlva, és 30 yardon belül eloltja a tüzet.

3. Robot: Szirénázó robotok jönnek tüzet oltani, 15 yardon belül silencel, és vizet önt a tűzre (ez minket sebez). Sokan jönnek, kevés hp-val, gyorsan kell őket ölni.

 

General Vezax: (1/2/7 shadow)

A tank, a melee dps és a healerek a bosshoz állnak, 15 yardnál közelebb. Legalább 4 ranged dps kell (15 yardnál távolabb).

A Rangedek 10 yardnál távolabb állnak egymástól, különben a bosst healelhetik és sebezhetik egymást.

A boss shadow "rakétákat" lő 15 yardon kívül állókra. A becsapódást lehetőleg kerüljük el (6-7k shadow). Ha ez megvolt, az utána maradó folton 1/4 heal és 1/4 mana cost spellekre, továbbá 2x-es spell sebzés és 2x-es cast time (caster dps-ek beleállnak, hogy a mana ne fogyjon, a dps-en nem változtat a buff, (2x dmg)/(2x cast time)=dmg/cast time). A folt buffja nem működik most.

A bossnak van egy brutális sebzésű mindenkire ható területije, és ezalatt a tank armorját negyedére csökkenti. 2 másodperc alatt castolja, ha nem interruptolják, wipe lesz.

A fight során fél percenként zöld kövek (?) jönnek, 12,6k hp-val, összesen 8. Ha leölünk egyet, foltot hagy maga után. Ebbe beleállva 100 manát és 200 shadow sebzést kapunk (resistelhető a dmg). Ez 2 másodpercenként 2-vel szorzódik. (a 14. másodpercben 6400 mana és 12800 shadow sebzés) Néha beleáll egy-egy healer / dps ha nem bírja manával.

Hagyományos manaregen nem lesz, csak speciális visszatöltő talentok működnek. (Retri, prot pala talentjai, hunter aspect és shamanistic rage (de a sámi ekkor nem tud healelni, de sok manát kap cserébe).

Hard: Nem ölünk köveket, 6 db-ból összeáll egy démon 1,5m hp-val. Ez shadowt sebez 2 másodpercenként, és 10%-kal növeli a bekapott shadow sebzést is. Gyorsan le kell ölni, majd vezaxot is.

Másik taktik:(amíg a boss bugos): losba áll egy healer, a többiek a boss lábához, így a kintre szálló spellek nem csinálnak semmit.

 

Yogg Saron: (1/2/7 shadow, nature)

Általános:

A fight annál egyszerűbb, minél gyorsabban reagálunk a különböző helyzetekre, és minél gyorsabban ölünk. Vezax legyőzése után vissza kell portolni, és a 4 keeperrel (Thorim, Hodir, Freya, Mimiron) beszélni buffjaikért (így a fight könnyebb lesz sokkal). Tanknak feral druid hibrid tank/dps talenttal a legjobb a plusz dps-e miatt.

 

Phase 1:

Sarához áll a tank és a melee, itt öljük az addokat, melyek halálukkor sebzik Sarát, ha gyorsan castolnak valamit, meg kell szakítani. A füstfelhőkbe nem állhat senki, mert újabb add jön, az elején lehet szándékosan addokat húzni innen. A healerek és rangedek összeállnak valahol kintebb, utóbbiak figyelnek az agrójukra nagyon, bizonyos távolságról az addok nem sebzik Sarát. 8 addot kell Sara mellett ölni.

Phase 2:

Megjelenik Yogg-Saron, de burok védi, hogy sebezhessük, először az agyát kell legyőzni, melyhez periodikusan portok nyílnak. Lesz továbbá rajtunk egy sanity debuff, ezt csökkenti a boss, ha 0, mind controloz (le kell ölni ezt a playert, és nem szabad éleszteni, míg a boss él), növelni Freya zöld fái alatt tudjuk.

Kint: A fight során 3-féle csáppal harcolunk. A legnagyobbtól tankot kivéve 8 yardon belül senki sem lehet, mert nagyot üt, ez a sebzésünk csökkenti, de melee sebzéssel ez megszakítható (ugyanakkor minden sebzéstől erősödik 4 sec-re, és ez stackel, ha a tank túl sokat kap, meg kell állni a dps-nek), a prioritás lista végén szerepel. A közepes a prior első, ez megragad egy playert és szorítja, stunolja. A prior második a legkisebb csáp, ez poisont (-1,5k mana és nature dmg /2sec), curset (20 sec múlva 20k shadow), diseaset (4 sec-enként 2 sec stun) és magicet (60% lassítás mindenünkre) pakol, minden másnál fontosabb, hogy ezeket leszedjük. A boss ezalatt időnként 4 secre fearel egy playert, ha lejárt, a 10 yardnál közelebbiekre átugrál a buff, el kell futni a fearelttől. 2 playert összeköt egy vonallal, 20 yardnál távolabb ez sebez, egyébként nem. Időnként 4 zöld lassan mozgó csíkot idéz, beleállva gyorsan lehalunk. A csapat a boss körül adott irányba köröz (irányváltás előfordulhat), mindenki együtt. A csápok stunolódnak hosszú időre, ha bent leöltek minden csápot.

Bent: Egy portot egy player használhat, 4 nyílik körülbelül 1 percenként. A porton olyan playerek (4 dps) mennek be, akik valahogy visszahealelik magukat. Érdemes előre beosztani őket. A szobá(k)ban mindent meg kell ölni (ezek csápok, de míg nem sebzi őket senki, egy azerothi jelenetet adnak elő, ekkor a kinti harc leegyszerűsödik, a bentiek mehetnek az agynak. Az agyat 30%-ra kell leütni pár portolással, hogy a test sebezhető legyen. Míg a neutral mobokat ölögetjük bent, lila vigyorgó koponyák repkednek a teremben, nem szabad rájuk nézni, különben sebez és sanity-t csökkent. A portok megnyílásától számított 1 percen belül ki kell jönni, vagy leöl a boss.

Bug: gyakran előfordul, hogy a portoló playerek nem ugyanoda kerülnek, pár tudja ölni a csápokat, a többi nem tud menni sehova, gyorsan (amennyire 1 player tudja egyedül és healelni is tud) le kell ölni a csápokat bent, és kijönni, segíteni a kintieknek.

Phase 3:

Ha az agy 30%-ra esik, a bosst védő burok leesik. Gyorsan meg kell ölni a kinti csápokat, majd egy közeli fához (Freyáé menni. A boss 12 másodpercenként erősen sebzi a ránézőket, el kell fordulni (a healerek és tank folyamatosan elfordul). Időnként egy-egy addot hív a boss, ez nagyot üt, tankolni kell, és gyorsan levinni 1% hp alá (ekkor Thorim agyonveri őket, mi nem tudjuk). A tank a meleehez közel tartja az addokat, hogy ők is üthessék. A boss buffolhatja az addot, amely healelni fogja a közel álló addokat és a bosst, ez előtt kell leölni. (Ha lassú a dps, el kell vinni 20 yardra a bosstól, hogy azt ne healelje.)

 

Algalon the Observer: (2/2/6 shadow, fire, még nem láttam)

Érdekesség fizikásoknak: valamennyi spell a valóságról lett mintázva, olvassák el az eredeti taktikot.

Nagyokat üt a tankra másodpercenként, erős heal kell.

Phase 1:

A boss időről időre (75 másodpercenként) elküldi más bolygóra a tankját, és a másodikra támad az agrótábláján. Ha lehet, mindig az első tank tankoljon minden bolygón először. 15 másodpercenként 4 hullócsillagot hív. A hullócsillagok másodpercenként 1% hp-t veszítenek, pár ranged kell, hogy ölje őket, vagy egyszerre érnek le és robbannak, ekkor wipe lesz. Egy csillag 16k shadow dmg-et okoz mindenkinek. A leesett csillag nyomán fekete lyuk lesz, ezt kell majd használni, ha az elportolt tankhoz megyünk. Továbbá a boss 90k-t sebez (immun effektek nem működnek, de csökkentők igen), aki a rossz bolygón marad, mikor Castolja a Nagy Bummot.

A boss 25 másodpercenként meteorokat hív, ezek alól ki kell állni, és messzire menni, mert nagy távolságra is sebeznek, de a távolsággal a sebzés csökken. Algalon 50 másodpercenként élő csillagképeket idéz, ezeknek van agrójuk, és arcane barraget tolnak, nem kell őket ölni, ehelyett valaki összeszedi őket, és egy fekete lyukat megkerülve belehúzza őket (ha belefut valaki a lyukba, elportolódik). A lyukban megsemmisül a kép, és a lyuk is eltűnik.

A boss, ha senki sem kap a nagy bumm sebzéséből, instant leöli a raidet, valakinek ott kell maradni (általában shadow pap dispersionben, vagy valaki holy pap által buffolva, ami megakadályozza a halált).

Phase 2:

Nagyon oda kell figyelni arra, hogy nagy bumm után érje el Algalon a 20%-ot, vagy wipeolhatunk miatta. A boss sok spelljét elveszti és időzített bomba lesz, 45 másodperc alatt kell ölni, vagy wipeoltat könnyen, valamint elportolhatja a tankot. Nem jön több hullócsillag vagy csillagkép, eltűnnek a fekete lyukak.

4 új fekete lyuk nyílik meg, és azokból fél percenként sötét anyag jön, ezeket az offtanknak kell tankolnia (a bossal együtt nem lehet elbírni). Továbbra is hullnak majd meteorok.

1-2%-on eltűnik minden, és a bosst legyőztük.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 34
Heti: 61
Havi: 466
Össz.: 196 307

Látogatottság növelés
Oldal: Ulduar taktika
Heroes of Light klánoldala - © 2008 - 2024 - graphia.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »