Heroes of Light klánoldala

Hamarosan elkészül a Heroes of Light klán rendszeresen frissülő weboldala!

Trial of the Crusader

(Játékosoknak és leadereknek)

 

Játékosok számára:

 

Northrend Beasts

 

Gormok the impaler

(Fire resist, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

TankoK: bejáratnál visszafele fordítva tankolni, 3 stack impalenként taunt.

Healerek: 15 yardtól távolabb, Snobolddal befutni meleehez.

Rangedek: 15 yardtól távolabb, Snobolddal befutni meleehez, és ölni ha van.

Meleek: Bosst háta mögül ütni, ha van Snobold, azt kell ölni.

 

Acidmaw és Dreadscale

(Fire és nature resist, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

Tankok: Felvenni egy-egy bosst és fal felé fordítani. A mozgó bosst (először Dreadscale, majd felváltva) mozgatni, mint Grobbulust.

Healerek: Szórtan felállni.

Rangedek: Szórtan felállni, az álló bosst ölni (Acidmaw először, majd felváltva).

Meleek: A mozgó bosst ütni oldalról (először Dreadscale, majd felváltva), mint Grobbulust.

Általános: Érdemes egyformán alacsony hp-ra vinni őket, majd elsőnek Acidmawot leölni.

Megjegyzés: Acidmaw tankja 1 percre meg fog bénulni majd.

 

Icehowl

(Frost resist, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Tank: Fal mellett, affelé fordítva tankolni.

Healerek és rangedek: kicsit távolabb a bosstól körbeállni azt.

Melee: szemből ütni a falnak háttal állva.

Általános: A boss néha középreugrik, majd kinéz egy irányt, hátraugrik, majd előre fut. Nem szabad ekkor előtte állni.

Megjegyzés: Ha druida tank tudta felvenni a bosst Acidmaw fagyasztása miatt, érdemes tankot cserélni, és dps-elni a druidnak.

Heroic: kb 3 percenként jönnek a bossok maguktól, ha lassú a dps. Gormoknál gyorsan le kell ölni a snoboldokat. Férgeknél kicsit gyorsabb lett a köpködés. Icehowlnál nem kapunk gyorsítást, oda kell figyelni a fagyasztott emberekre.

 

Lord Jaraxxus

(Fire és shadow resist, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Tank: szoba közepén ranged és healer felé fordítva a bosst. Minden addot tauntolni (1 mistress vagy 3 infernal 1 percenként).

Healerel: Incinerate flesh-t ki kell healelni (30k-t absorbol). Boss 2 oldalán felállni.

Rangedek: Addokat ölni, ha vannak. Healerek között bossal szemben félkörben felállni.

Ranged és healer: ha vulkán van rajta (zöld vulkánokat tesz): körbe futni kifelé 12 másodperc alatt.

Meleek: Hátulról ütni a bosst. Ha vulkán van, egyenes vonalon falfelé, majd másik egyenes vonalon vissza 12 másodperc alatt.

Általános: Bossról magicet dispellezni, Fel fireballt szakítani. Heroism a fight elején.

Heroic: A vulkánokat és a portálokat is ölni kell, különben megállás nélkül jönnek az addok belőlük. A mistress csókjánál a használt spell schooltól különbözőből kell nyomni, mert azt lockolja 8 secre. Szét kell állni, mert curse-t kaphatunk. A bossal az ölendő portálokhoz, vulkánokhoz érdemes futni. 3 heal és 1 tank az ideális, egy szakító, dispellező playernek érdemes a bosson maradni végig.

 

Faction Champions

Mindenkinek legalább 25k hp-ja legyen, pvp itemek felvehetők, trinket is kell. Először a veszélyes melee dps-eket kell ölni, aztán a resto druidát ha van. Először warriort, dk-t, palát, aztán a többit. Bármit lehet cc-zni, de a pvp-nél levő idők hatnak itt is. Heroism minél hamarabb. Az allis nézők alá kell állnunk.

25-fősben:

Két tank-heal-sámán csapatot állítunk fel. A sámánok a tankjukhoz tremor totemet tesznek, a beosztott healerek leginkább a tankjukra figyelnek, akik felveszik a melee dps-eket és elhúzzák a raidtől. A sámánokat healerekre osztjuk be, ők ezeket sebzik és szakítgatják, purge-ölik. A raid a legveszélyesebb bossokkat ölik először: warlock, hunter, majd meleek. Ha van 3. healer, elég rá egy dk vagy rugó.

Heroic: Az npc-knek van pvp trinketjük, több a hp-juk, többet sebeznek, fontos a szétállás, a gyors reakció.

 

Twin Walkyrs

(Fire és shadow resist kell, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Általános: Mindenki dark buffot vesz fel a bal első portálnál, majd mind a jobb első portálhoz megyünk. Dark vortexhez és light bubihoz jó a színünk, ha ezek elmentek, váltunk, ha a másik színű jön, mind váltunk és az ellentétes portálhoz megyünk. A tank használja a cd-it bubinál.

Heroic: Gyakrabban jönnek a gömbök, 50%-ot healelnek shieldnél. Új abilityt kapnak, random ellenséges színűre kasztolják, ezt elkerüli a taktikánk. 3 healer az ideális, esetleg egy tank kettő helyett. 

 

Anub’Arak: (frost, nature)

(Frost és nature resist kell, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

Phase1:

Tank: Main tank (nálunk itt druid) a peremre viszi a bosst és elfordítja. Offtank addokat szedegeti és bosshoz közel tankolja őket.

Healerek: Szórtan, középre orientálódnak, penetrating cold debuffolt playerekre egyikük kiemelten figyel.

Rangedek:  Jéggömböket lövöldöznek, hogy több jégtáblánk legyen, egyébként addokat, ha azok sincsenek, a bosst. Közép felé állnak ők is.

Melee: Bosst ütik hátulról, ha van add, azokat ütik.

Phas2:

Offtank addokat tartja középen. Mindenki itt van, kivéve a feljelölt playert, ő a közepet elkerülve fut egy lehetőleg távoli jégtábla mögé. A boss útvonalát nem érintjük. Mindenki öli a kis addokat, majd a nagyokat. Palák blessing of protection-jén a boss nem szúr át, de targetet sem vált, jó időhúzó.

Ha lassú a dps, többször is vált phase1 és phase2.

Phase3:

Ugyan az, mint phase 1, de addok nem jönnek, main tank dps, offtank bosst tankolja. 2 secenként 10% hp-t elszív a boss, healerek életben tartják a raidet, nem túl felhealelve őket, kivéve a penetrating cold-osokat, tankot 15-25k között. Heroism is most kell és minden cd, de ez előtt a maradék addokat le kell ölni.

Megjegyzés: Általában p1,p2,p1,p3 a sorrend. Az addok bárhol lefúrnak, de hp-juk nem töltődik fel ilyenkor.

Fontos! Mindenki ellenőrizze pull előtt, hogy tud-e mozogni, mert sajnos a bejárat textje bugos! Ha valaki nem mozdul segít az alt+f4, karikimentő is megoldja, de csak végső esetben használjuk!

Heroic: Összesen 6 jégtáblát tudunk letenni, wipeolunk ha kétszer fúr. 2 add jön 1 helyett, p3-ban is, új kasztolt abilityt kapnak, meg kell szakítani. P3-ban 10% helyett 20% hp-t szív a boss, de nem ajánlott a 3 healer. Kell egy kicsit területiző healer (holy pala, holy pap) és egy gyors healer (resto drui) a penetrating coldosok miatt. Pappal és sámánnal még nem healeltünk sikeres próbát.

 

Leadereknek (érdeklődőknek) kiegészítés:

 

Northrend beasts:

Gormok:

Az addok 20%-onként jönnek, dobálhatnak dinamitokat és interruptolnak területen, stunolnak. Növelik a boss sebzését 15%-kal. A boss háta mögött jelennek meg, ezért fordítjuk el. Az impale egy physical dmg/sec, ami ezt le tudja szedni, az működik (pl paladin bubijai). 15 yardon belül a boss területit tol és interruptol, ezért nem állhat bent ranged és healer, csak a  Snobolddal.

Acidmaw és Dreadscale:

Első nature-t, második fire-t sebez, abilityjeik megegyeznek. Maguk elé hánynak, ha mozognak és méregfelhőt tesznek maguk elé. Random embert leköpnek, ami debuffot ad. A debuff egy területi sebzés 10 yardon belül, a fire lejön magától, a nature-nek nem kellene, csak ha egy fire-ös megsebzi. Mikor állnak, periodikusan ellökdösnek 15 yardon belül, egy illetve több targetet is leköpnek ilyenkor. Nálunk a többet leköpés is maguk elé megy, illetve nagyon kevés az egy target leköpése, ezért a nature is lejön 1 perc után.

Icehowl:

A boss ellökdös 10-15 yardon belül magától. Random irányba jeget kellene fújnia, ami befagyaszt és sokat sebez. Mikor eltalál valakit hátraugrás után, enragel, ami leszedhető, Ha nem talál el senki, nagyokat ütünk belé és stunolódik.

 

Lord Jaraxxus:

Ha az Incinerate flesh-t nem healeljük ki, a boss sebzés egy időre megnő, és mindenkit  sebző területit nyom a player, akin volt. A chain lightning szerű abilityje miatt állunk szét. A vulkánoknak a playereken 6másodpercig kellene másodpercenként megjenni, nem 12 sec alatt 2 secenként. A mistress portálja mindig 8 óránál jön, ha a boss irányát 12 órának vesszük (tőle kb 10 yardra, 120 fokkal órajárással ellentétes irányba). Vulkán random helyen jöhet, általában player alatt, ez megjelenésekor sokat sebez, és a belőle egyesével kiugró infernalok is területiznek.

 

Twin Val'kyrs:

A velünk azonos színű bossok, gömbök és buffok nem sebeznek minket spellekkel (tehát csak a tankot ütik a spelleken felül), ezért váltunk vortexnél. Ugyanakkor azono színűre kevesebbet, ellentétes színűre nagyobbat sebzünk. Shield-ekre van elég dpsünk színváltás nélkül, fontos tehát a ranged/melee arány körülbelüli egyensúlya. A 2-féle vortex és 2-féle shield 4-es ciklusban random sorrendben jön, de az első négyesben két egyforma nincs. (Ugyanúgy a második négyesben sem, de pl ha első négyesben utoljára light shield volt, a következő négyes elsője is lehet light shield.) A gömbök területen robbannak elkapójuk színétől függetlenül, bár azonosat nem sebeznek, ha másik színű van a közelben, az sérül, buffolják az azonos dps-ét. Haláluk után mindkettőt lootolni kell és sietni a lootosztással, mert megjelenik a Lich King és utat nyit Anub'Arakhoz, eltűnnek a holttestek és leszakad a talaj.

 

Anub'Arak:

A boss időnként fagyaszt magaelőtt mindenkit p1-ben, ezért fordítjuk el. A jéggömböknek 3k hp-juk van. Az addok növelik a bekapott sebzést 25%-okkal, összesen 225%-kal, ezért kell őket gyorsan ölni. P2-ben látható a boss targetje, hogy kinél fog szúrni, ha a bosst targetoljuk. P3-ban a boss instant megölheti a 2000hp alattiakat, de ha nem, akkor is legalább 200hp-t elszív mindig. A loot eltűnése csak látszólagos, a terem bejáratától eléggé eltávolodva ffa-val kivehetők maradnak.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 9
Heti: 45
Havi: 337
Össz.: 196 696

Látogatottság növelés
Oldal: Toc taktika
Heroes of Light klánoldala - © 2008 - 2024 - graphia.hupont.hu

A HuPont.hu jelszava az, hogy itt a honlapkészítés ingyen van! Honlapkészítés Ingyen

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »